Hanburgo Bilatu • hamburg-3.de

Hanburgo Bilatu • Versicherung in Hamburg

 

Ongi etorri Hanburgo

 
Hanburgo Bilatu • eu - Euskara • hamburg-3.de     eu • Euskara  Deutsch |  Euskara |  Français |  Español |  Português |  Italiano 

Eguneko data Asteazkena 24. Apirila 2024, 06:16




Gai berria Gaia erantzun  [ 2 mezu ] 
Egilea Mezua
 Izenburua: Versicherung in Hamburg
MezuaBidalia: Osteguna 18. Urtarrila 2018, 01:34 
Versicherung in Hamburg


Mezu honen berri eman
Gora
  
Aipatuz erantzun  
 Izenburua: Versicherung in Hamburg
MezuaBidalia: Ostirala 11. Abendua 2020, 18:17 
Frei übersetzt ins Deutsche:
"Ich bin jetzt in der 28ten Woche schwanger aber habe noch keine Versicherung in Deutschland. Weil ich erst vor 2 Monaten nach Deutschland gezogen bin, und die private Krankenversicherung meines Ehemannes übernimmt mich nicht mit. DKV verlangt 500/Monat für eine Versicherung, aber es ist zu teuer für mich da ich derzeit arbeitslos bin.
Deshalb suche ich nach einer Versicherung welche eine Familienversicherung für bis zu 600/Monat anbietet die Firma des Ehemanns zahlt 50 Anmerkung: AOK hat die Versicherung abgelehnt oder eine Versicherung welche, für mich angemessenere Beiträge verlangt bis zu 300/Monat

Ich bitte um Hilfe bezüglich diesen Themas da es nur noch 2,5 Monate zur Geburt sind.
Falls es nicht möglich ist, eine Versicherung zu finden, weiß jemand wie viel eine Geburt speziell in Hamburg kostet ohne Versicherung?

Ich bin sehr besorgt und verwirrt. Ich bitte um Hilfe."


Mezu honen berri eman
Gora
  
Aipatuz erantzun  
Aurreko mezuak erakutsi:  Hurrengoagatik antolatu  
Gai berria Gaia erantzun  [ 2 mezu ] 


Nor dago konektaturik?

Ez dago izen emandako erabiltzailerik Foroan. Erabiltzaile nabigaten foro honetan eta bisitari 1


Gai berriak zabal ditzakezu Foro honetan
Gaiak erantzun ditzakezu Foro honetan
Ezin dezakezu zure mezurik aldatu Foro honetan
Ezin dezakezu zure mezurik ezabatu Foro honetan
Ezin dezakezu fitxategi erantsirik bidali Foro honetara.

Bilatu:
Hona salto egin:  


 

Hamburg Kartenlegen
Hilfe bei Liebeskummer


www.miomai.de



 

Hamburg Hellsehen

hellseher-kartenleger.de



 


Hamburg Kartenlegen Privat




Karlsruhe |  Hamburg |  Münster |  Wuppertal |  Augsburg |  Mönchengladbach |  Leverkusen |  Trier |  Bielefeld | 
Hannover |  Stuttgart |  Würzburg |  Gelsenkirchen |  Bochum |  Solingen |  Kiel |  Dortmund |  Frankfurt
Osnabrück |  Düsseldorf |  Koblenz |  Nürnberg |  Wolfsburg |  Duisburg |  Köln |  Aachen |  Bremen



 

cron
hamburg-3.de |  aztarna  |  kontaktua  |  beste hizkuntza batzuk | 



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB 3ren euskarazko bertsioa. Itzultzailea, Ibon Idoiaga. Leioako Udal Liburutegia - Librezale